Samen maken we school

Als ouder ben je automatisch lid bent van onze oudervereniging: je kan vrij deelnemen aan activiteiten, werkgroepen, en vergaderingen.

De oudervereniging wordt voorgezeten door Pieter Velkeneers, Jolien Legrand & Tjalling Eekman.
Zij maken een vast deel uit van de algemene vergaderingen: 5 keer per jaar komt het schoolteam en de directie samen.

Onze verschillende activiteiten worden georganiseerd door autonome werkgroepen.
Wil je graag weten wat we organiseren of je ergens bij aansluiten? Stuur ons gerust een mailtje: klik hier!

Kernteam

Het kernteam wordt elke twee jaar opnieuw verkozen tijdens de laatste vergadering van het schooljaar. In juni 2025 kan iedere ouder zich terug kandidaat stellen.

• De voorzitter roept de vergaderingen samen met het schoolteam en zit deze ook voor. Deze persoon is het eerste aanspreekpunt voor de oudervereniging (zowel voor het schoolteam als ouders). Moet er nog ergens iets verzet, aangesloten of opgeruimd worden? Dan is Pieter waarschijnlijk niet ver weg.
  • De penningmeester houdt het overzicht van de financiële middelen van de oudervereniging. Het bijhouden van een overzicht van in en uitgaven behoort tot hun taak. Nele vind je dus op vele activiteiten achter (hoe kan het ook anders) de kassa.
  • De secretaris zorgt er in de eerste plaats voor dat er een verslag gemaakt wordt van de vergaderingen met het schoolteam. Bart loopt op activiteiten vaak met bakken te slepen, zodat onze drank steeds gekoeld is.